Kampanj med mysiga filmkvällar i fokus

Hilding är sängmärket för hela familjen. Bakom står Hilding Anders, Sveriges ledande sängtillverkare. Till årets vinterkampanj för Hilding tog Infab fram ett kommunikationskoncept där sängen är den självklara samlingspunkten för mysiga filmkvällar, med popcorn som ett naturligt tillbehör. I kampanjen ingår även en tävling som kommer att spridas på deras webbsida och i sociala medier.

Hildings nya vinterkampanj sätter familjemys med filmkvällar i fokus. Givetvis på den bästa platsen i hemmet – sängen. Infab har tagit fram kampanjen i samarbete med Hilding Anders med syftet att marknadsföra både kampanjpriserna och att lyfta sängen som mittpunkten i varje hem, där vi i bästa fall tillbringar minst en tredjedel av varje dygn.

Kampanjen kommer att synas både hos cirka 80 återförsäljare runt om i Sverige som har Hilding i sitt sängsortiment och på sociala medier. I samband med kampanjen pågår även en tävling där de tävlande får motivera vem de vill ha filmmys med och varför. Tio lyckliga vinnare lottas som får fem valfria filmer på SF Anytime.

Infab har samarbetat med Hilding Anders i drygt tolv år och hjälpt till att ta fram kommunikation som når återförsäljare och konsumenter. I nuläget arbetar vi med flertalet av Hilding Anders varumärken och skapar kontinuerligt kampanjer där bland annat tryckt media, webb, event, film, foto och 3D-visualisering ingår.

Vill du veta mer? Kontakta projektledare Annica Lagergren, via tfn: 0767–606 375 eller e-post annica.lagergren@infab.nu.